№ | K | absolut | avstånd | bäst | skillnad * | Bomtid ** | Plats | Stålman | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sta | 12:24:00 | |||||||||
1 | 63 | 12:26:42 | 2:42 | 2:29 2:01 |
0:13 0:41 | 9% 34% |
4 10 | Krasuckienė E. Subačius G. | ||
2 | 36 | 12:32:40 | 5:58 | 2:17 1:53 |
3:41 4:05 | 161% 217% |
3:23 | 5 13 | Žilienė A. Prūščikaitė N. | |
3 | 34 | 12:35:10 | 2:30 | 1:44 1:40 |
0:46 0:50 | 44% 50% |
0:13 | 5 13 | Krasuckienė E. Vilkelienė D. | |
4 | 33 | 12:38:04 | 2:54 | 2:24 2:00 |
0:30 0:54 | 21% 45% |
3 6 | Keinienė L. Vilkelienė D. | ||
5 | 31 | 12:39:52 | 1:48 | 1:44 1:14 |
0:04 0:34 | 4% 46% |
4 9 | Žilienė A. Prūščikaitė N. | ||
6 | 37 | 12:41:45 | 1:53 | 1:46 1:19 |
0:07 0:34 | 7% 43% |
2 6 | Kireilienė D. Vilkelienė D. | ||
7 | 39 | 12:44:28 | 2:43 | 2:38 2:02 |
0:05 0:41 | 3% 34% |
3 6 | Žilienė A. Vilkelienė D. | ||
8 | 43 | 12:45:59 | 1:31 | 1:11 1:06 |
0:20 0:25 | 28% 38% |
4 10 | Veidienė P. Baranauskaitė M., Kaluinaitė S. | ||
9 | 47 | 12:48:22 | 2:23 | 2:12 1:48 |
0:11 0:35 | 8% 32% |
3 6 | Krasuckienė E. Baranauskaitė M. | ||
10 | 64 | 12:52:16 | 3:54 | 3:12 2:58 |
0:42 0:56 | 22% 31% |
5 11 | Keinienė L. Ptašekienė V. | ||
11 | 50 | 12:56:59 | 4:43 | 4:33 | 0:10 | 4% | 2 | Kireilienė D. | ||
12 | 53 | 13:01:51 | 4:52 | 3:23 | 1:29 | 44% | 0:14 | 6 9 | Krasuckienė E. | |
13 | 57 | 13:06:03 | 4:12 | 3:32 2:38 |
0:40 1:34 | 19% 59% |
0:35 | 7 15 | Krasuckienė E. Ptašekienė V. | |
14 | 58 | 13:08:24 | 2:21 | 2:08 1:38 |
0:13 0:43 | 10% 44% |
3 6 | Keinienė L. Vilkelienė D. | ||
15 | 38 | 13:10:08 | 1:44 | 1:08 | 0:36 | 53% | 0:11 | 2 6 | Krasuckienė E. | |
16 | 100 | 13:11:11 | 1:03 | 0:36 | 0:27 | 75% | 0:14 | 5 12 | Kireilienė D. | |
Resultat | 47:28 | 36:57 31:57 |
10:14 15:14 | 28% 48% |
4:50 | 3 8 |
* den positiva skillnaden är mellan deltagarens tid och den bästa tiden, den negativa skillnaden är mellan deltagarens tid och den näst bästa tiden om deltagarens tid är den bästa.
** om deltagaren är mer an 10 sekunder efter grafen visas bomtid. Bomtider större an 1 minut räknas intein i grafen.